Συγχαρητήρια του Συνδέσμου Προπονητών σε ΑΕΛ, ΟΦΑΜ και ΑΟΚ
ΚΕΡΚΥΡΑ. Ο Σύνδεσμος Διαιτητών Ποδοσφαίρου της Κέρκυρας, με δελτίο τύπου συνεχάρη δημόσια τα τρία σωματεία της Κέρκυρας
Το δελτίο τύπου: «Με την ευκαιρία της λήξης του φετινού Πρωταθλήματος της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας, η Εκτελεστική Επιτροπή. του Συνδέσμου Προπονητών Ποδοσφαίρου Κέρκυρας, καταρχήν συγχαίρει τα Κερκυραϊκά Σωματεία, ΑΕ Λευκίμμης, ΟΦΑΜ και ΑΟ Κασσιόπης, για τη συμμετοχή τους στην προαναφερόμενη διοργάνωση. Ιδιαίτερα συγχαρητήρια απευθύνουμε στις ομάδες της Λευκίμμης και του Αγίου Ματθαίου, για την 2η και 5η θέση που κατέλαβαν στη βαθμολογική κατάταξη του 5ου Ομίλου, κάτω από την καθοδήγηση των Κορομπόκη και Σιδερόπουλου, αμφοτέρων μελών του Συνδέσμου μας. Ευχόμαστε καλές διακοπές στα μέλη μας και καλή επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους».
ΣΠΥΡΟΣ ΠΙΚΟΥΛΑΣ
Πτυχιούχος Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Συνεργάστηκε στο ξεκίνημα με την «Αθλητική Πορεία της Κέρκυρας», ενώ από τις αρχές του ΄92 και για 25 χρόνια στο «Κερκυραϊκό Βήμα». Από το 1994 εκδότης - διευθυντής στα «Κερκυραϊκά Σπορ» και από το 2000 και για 15 χρόνια στο «ΦΩΣ των ΣΠΟΡ». Από το 2015 εργάζεται στην «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ», ενώ συνεργάστηκε με την τηλεόραση του Corfu Channel (στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του) και Start TV, συνολικά 15 χρόνια.
