Πέμπτη 25.06.2026 ΚΕΡΚΥΡΑ

πασ

22 Μαρτίου 2016 / 21:36
Σύσκεψη για το λιμάνι της Αλύπας

Η λειτουργία του λιμανιού της Αλύπας ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που έγινε τη Δευτέρα το μεσημέρι στο Δημαρχείο μεταξύ των Δημάρχου, Κώστα Νικολούζου, των αντιδημάρχων Μέσης Κέρκυρας και Τεχνικών Υπηρεσιών, Γιώργου Καρύδη και Νίκου Αναστασόπουλου, του Κεντρικού Λιμενάρχη Σπύρου Κοντομάρη και υπηρεσιακών παραγόντων του Λιμεναρχείου.

/ ΡΟΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ